Du drømmer om et job, hvor du skal arbejde med kommunikation, journalistik, medier eller lignende. Men du kan godt være i tvivl om, hvad der skal til for at komme i betragtning til jobbene. Så hvad kan du selv gøre for at blive mere attraktiv hos arbejdsgiverne?
Kom med, når vi sammen med Søren Schultz Jørgensen fra den journalistiske udviklingsvirksomhed Kontrabande zoomer ind på medie- og kommunikationsbranchen.
Det får du ud af at deltage:
Søren er ph.d. i mediesociologi, cand.scient.pol. og journalist. Han har siden 2006 ejet og drevet den journalistiske udviklingsvirksomhed Kontrabande og er forfatter til en lang række analyser og udgivelser om journalistik og nyhedsmedier. I 2018 stod Søren bag en større kortlægning af udviklingstendenserne i medie- og kommunikationsbrancherne – ”Fagenes Fremtid”, finansieret af Dansk Journalistforbund.
Du har været inaktiv et stykke tid - vil du forblive logget ind?