Hvordan arbejder Greenpeace med strategisk kommunikation? - MA-Kasse

Hvordan arbejder Greenpeace med strategisk kommunikation?

MA har inviteret Greenpeace’s kampagnechef, Sune Scheller, til at fortælle om de kommunikationsstrategiske overvejelser, som organisationen lægger til grund for kampagner, søgsmål og strategisk kommunikation. Alvoren og ønsket om at tage ansvar for planeten er ikke væk, men vejen dertil byder på meget mere end spektakulære aktioner.

Arbejder du med – eller ønsker du at arbejde med – bæredygtighed, klimaspørgsmål og strategisk kommunikation, så deltag i dette spændende webinar, hvor Sune Scheller både fortæller om nogle konkrete eksempler på tiltag, og formidler nogle af de kommunikationsfaglige overvejelser Greenpeace har valgt.

I oplægget drøftes også:

  • Hvordan forstår Greenpeace sin rolle og hvordan søges reel politisk indflydelse via strategisk kommunikation?
  • Hvilken effekt af deres kommunikation, oplever Greenpeace?
  • Hvilken rolle spiller sociale medier i dag i kampagnearbejdet, og skaber dette ’værktøj’ de ønskede resultater?
  • Hvordan ser fremtiden ud for strategisk kommunikation i Greenpeace?

Teknisk info
Dette er et webinar. Du modtager en mail med link til Zoom og andre praktiske informationer. Log på i god tid, så du er klar, når webinaret starter.

Dato og tid
10. december
15:00 - 16:00
Sted
Online
Tilmeldingsfrist
10. december 2024, kl. 14:00
Deltagerantal
0 pladser tilbage ud af 0
Du vil møde
Kampagnechef
Sune Scheller
Greenpeace
Fra MA deltager
Karriererådgiver
Bettina Skårup
Boost ditansøgningsmateriale med AI
Boost ditansøgningsmateriale med AI
Vil du logge ud?

Du har været inaktiv et stykke tid - vil du forblive logget ind?

Logger ud om
02:00