Denne workshop henvender sig til alle, der ønsker at få større indsigt i, hvordan man påvirker andre, og hvilke redskaber man selv kan anvende.
Du lærer psykologien bag det, som får andre til at sige JA. Du får indsigt i de ubevidste mønstre og overbevisninger, som hjernen reagerer på, og som kan bruges, når du gerne vil opnå noget konkret.
Forskningen bag neuromarketing har netop bevist, hvor effektivt mennesker ubevidst kan påvirkes i deres beslutningsproces, da hjernen helst vil træffe enkle og beslutninger på det ubevidste plan. Vi arbejder med de 6 metoder og principper, som umiddelbart vil påvirke de fleste mennesker til at sige JA – og du lærer samtidig, hvordan du selv undgår at lade dig påvirke af disse psykologiske mekanismer.
Du lærer de 6 universelle overtalelsesmetoder, der ofte bruges inden for bl.a. salg, marketing og reklamer for at få os til at sige JA.
Teknisk info
Dette er en onlineworkshop. Du modtager en mail med link til Zoom og andre praktiske informationer. Log på i god tid, så du er klar, når workshoppen starter.
Du har været inaktiv et stykke tid - vil du forblive logget ind?