COOP – fra tilbudsavis til avanceret loyalitetsprogram

COOP – fra tilbudsavis til avanceret loyalitetsprogram

NB: Arrangementet er flyttet fra Akademikertårnet til Peter Bangs Vej 30, lokale 6+7

Er du interesseret i CRM og loyalitetsprogrammer? Nysgerrig på, hvilke tanker COOP gør sig om fremtidens indkøbsvaner? Eller interesseret i et kommunikationsjob med fokus på individualiseret kommunikation?

Så kig ind den 3. september, hvor vi zoomer ind på COOP’s nye app og hele strategien bag den nye, målrettede tilgang til kunderne.

Da Coop i slutningen af 2016 lancerede en ny app, introducerede man samtidig virksomhedens mest omfattende loyalitetsprogram nogensinde. COOP’s app er både medlemskort, betalingsmiddel, bonusprogram, idéer til aftensmaden og individualiseret kommunikationskanal med målrettede tilbud. Målet er, at COOP på sigt vil udfase de traditionelle tilbudsaviser. Kampen om kunderne er med andre ord gået ind i en ny fase.

Vi har inviteret Stine Hein, der er chef for COOP Medlemsprogram og CRM, til at give et indblik i COOP’s overvejelser og erfaringer med det nye loyalitetsprogram. Samtidig sætter hun det lange lys på og giver sit bud på, hvor retail området i det hele taget er på vej hen. Få også svaret på, hvad hun lægger vægt på, når hun ansætter nye medarbejdere i afdelingen.

  • Var denne artikel nyttig?
  • Ja   Nej