Kommuniker mere forretningsorienteret

Kommuniker mere forretningsorienteret

Værdi, logikker og begreber i private virksomheder

Har du brug for viden og input til at kunne kommunikere mere forretningsorienteret?

Bliv klogere på begreber som fx kerneforretning, organisationsprincipper, værdikæde og SWOT-analyse.

Få også øje og ord på, hvordan dine egne kompetencer kan bruges til at skabe værdi for en virksomhed eller organisation.

Vi vil komme omkring begreber og temaer som

  • Kerneforretning
  • SWOT-analyse
  • Værdikæde
  • Businesscase
  • Organisation
  • Salg og markedsføring
  • Din værdi for virksomheden

Vi vil have en konkret tilgang og arbejde med praksisnære eksempler.

Formen bliver en kombination af oplæg, gruppeøvelser og opsamling i plenum.

Vi serverer en sandwich til frokost.

Kurset arrangeres i samarbejde mellem MA og DM.

  • Var denne artikel nyttig?
  • Ja   Nej