Invitation til generalforsamling + MA’s årsberetning 2016-17

04. oktober 2017

Verner Sand Kirk, direktør i Danske A-kasser, debatterer dagpengesystemet med de fremmødte medlemmer. Kommer du?

Mød op torsdag den 23. november kl. 17.00 hos Magistrenes A-kasse, Lindevangs Allé 2 (Akademikertårnet) på Frederiksberg (tæt ved MA’s hovedkontor på Peter Bangs Vej), og mød din a-kasse og din bestyrelse.

Kl. 17 – 18.30: Debat med Verner Sand Kirk
Verner Sand Kirk, Danmarks Mr. Dagpenge og direktør i brancheforeningen Danske A-kasser (tidl. AK-Samvirke), er kendt som en vedholdende kritiker af skiftende
regeringers forringelser af dagpengesystemet. Vi tør godt love et engageret indlæg, når Verner udstiller politikernes besættelse af dagpengeforringelser. Verner stiller op til en forhåbentlig levende debat med spørgsmål og synspunkter fra medlemmerne.

Kl. 18.30 – 20: Den formelle del
Til generalforsamlingens formelle del kan du indsende forslag til dagsordenen til rjo@ma-kasse.dk senest fire uger før. Du kan bestille generalforsamlingsmaterialet tidligst 14 dage før på samme mail eller på 35 86 68 49. MA yder tilskud til transport til og fra generalforsamlingen og byder på en lille forfriskning. Alle medlemmer er velkomne.

Årsberetning 2016-17

Klik på billedet og se MA’s årsberetning 2016-17 og invitation til generalforsamling i fuld størrelse. (Bringes også i Magisterbladet og Gymnasieskolen i oktober).

Vil du logge ud?

Du har været inaktiv et stykke tid - vil du forblive logget ind?

Logger ud om