Generalforsamling! I år med bud på digitaliseringens konsekvenser for vores job

16. september 2021

Torsdag den 25. november kl. 17.00 – for alle medlemmer. Tilmeld dig her. Og mød din bestyrelse, når de beretter, om året der gik, og årene der kommer i Magistrenes A-kasse. Og spørg dem, hvis der er noget, du vil vide.

Uanset om du deltager online (via Zoom) eller fysisk, foregår afstemningerne digitalt pr. mobiltelefon eller pc. Du bedes i god tid inden generalforsamlingen orientere dig i denne vejledning vedrørende deltagelse i onlinemødet og brug af afstemningssystemet (Assembly Conference Voting).

Den fysiske generalforsamling finder sted hos MA, Peter Bangs Vej 30, 2000 Frederiksberg – vi viser vej i receptionen.

Program

Kl. 17.00: Hvad betyder digitaliseringen og automatiseringen for vores job? Ved Jan Damsgaard
Oplev Jan Damsgaard, professor ved Institut for Digitalisering på CBS, når han på vanlig levende vis giver sit bud på, hvor job dukker op i fremtiden, og hvor de forsvinder. Og hvad nu, hvis man ikke har særlige it-kompetencer med fra sin uddannelse eller hidtidige arbejdsliv? Hør oplægget, og stil gerne spørgsmål.

Kort pause

Ca. kl. 18.15: Den formelle del + sandwich og drikkevarer
Du kan bestille en trykt udgave af generalforsamlingsmaterialet (dagsorden, regnskab, budget, årsberetning mm.) tidligst 14 dage før – og ikke senere end 5 hverdage før – på input@ma-kasse.dk. Hvis du ikke gør det, modtager du automatisk en pdf-udgave af materialet. MA yder tilskud til transport til og fra generalforsamlingen – og byder også på lidt til gane og mave. Alle medlemmer er velkomne.

Undervejs opfordrer dirigenten medlemmerne til at stille spørgsmål – det kan man, når man får ordet (online og fysisk). Det valgte onlineformat betyder, at alle kan se alle – og alle kan høre den person, der har ordet.

Tilmeld dig gerne nu
Men uanset hvad – tilmeld dig nu, og angiv venligst, om du vil deltage fysisk eller online, tak!

Deadline for tilmelding er den 24. november kl. 10.00, så vi kan nå at registrere dig og maile instruktioner, afstemningslinks mm.
Nedsat kontingentfor ledige dimittender
Vil du logge ud?

Du har været inaktiv et stykke tid - vil du forblive logget ind?

Logger ud om